توليد انبوه تسليحات پدافند هوايي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 24
نویسنده : مولوی
فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا(ص) از توليد انبوه و توان اين قرارگاه براي صادرات تسليحات پدافند هوايي به ديگر كشورها خبر داد.

امير خلبان احمد ميقاني فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا(ص) در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به دستاوردها و پيشرفت‌هاي صنايع دفاعي در بخش پدافند هوايي اظهار داشت: ما همه نيازهاي خود را در بعد پدافند هوايي در داخل كشور تأمين مي‌كنيم.

وي در خصوص توان ايران در صادرات تسليحات پدافند هوايي نيز تصريح كرد‌: ما زماني كه سلاحي را توليد مي‌كنيم توليد آن به صورت انبوه است و مازاد آن را مي‌توانيم در صورت صلاحديد به ديگر كشورها صادر كنيم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبياء(ص) همچنين با اشاره به تهديدات آمريكا عليه كشورمان، آن را يك جنگ رواني و تبليغات 31 ساله دانست و افزود: در چند سال اخير شاهديم كه چندين جنگ در ابعاد كوچكتر به كشورهاي منطقه توسط آمريكا تحميل شده است و در عراق و افغانستان و لبنان و فلسطين صدها هزار نفر از مردم منطقه را كشتند، ولي موفق نشدند و خوب نتوانستند مديريت كنند و اين جنگ‌ها نتيجه‌اي برايشان نداشت.

امير ميقاني خاطرنشان كرد: اگر دشمن بخواهد تعرضي به خاك ايران داشته باشد با دفاع جانانه، قاطع و كوبنده ما روبه‌رو خواهد شد و آنها را تا انهدام كامل رها نخواهيم كرد بنابراين آنها چنين ريسكي نخواهند كرد و اين تهديداتشان تنها يك جنگ رواني است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: